Istorija
1884
Gruodžio 29 d. buvo įkurtas Vilniaus garvežių grąžos depas.
1884
1888
Vilniaus garvežių grąžos depas buvo pervadintas į Vilniaus garvežių depą ir turėjo savo garvežių parką.
1888
1970
Vilniaus garvežių depas buvo pervadintas į Vilniaus lokomotyvų depą, nes padidėjo šilumvežių skaičius.
1970
2003
Spalio 1 d. įsteigta UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas.
2003
Pasiekimai
2004
Pirmieji Baltijos šalyse remotorizavome magistralinį lokomotyvą 2M62. 14D40 dyzelinis variklis buvo pakeistas į naują Kolomna Energy Service OU vidaus degimo variklį 5-26DG.01.
2005
Pirmieji Baltijos šalyse modernizavome magistralinį lokomotyvą 2M62. Modernizacijos metu sumontuotas CATERPILLAR gamybos vidaus degimo variklis, visiškai pakeisti visi mazgai ir komponentai, generatorius, kompresorius ir t.t.
2006
Modernizavome pirmą magistralinį lokomotyvą 2M62U Latvijos geležinkeliams.
VLRD buvo suteikti tarptautiniai sertifikatai, patvirtinantys, kad bendrovėje įdiegta kokybės vadybos sistema atitinka LST EN ISO 9001:2001, o aplinkos apsaugos vadybos sistema – LST EN ISO 14001:2005 standartų reikalavimus.
2007
Pirmieji Baltijos šalyse atlikome manevrinio lokomotyvo ČME-3 modernizaciją su CATERPILLAR firmos vidaus degimo varikliu. Projektas pelnė Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį.
Taip pat gavome AB “Lietuvos geležinkeliai“ nominaciją „2007 m. geriausia dukterinė akcinė bendrovė“.
2008
Pirmieji Baltijos ir NVS šalyse modernizavome manevrinį lokomotyvą TGM-4 su CATERPILLAR firmos dyzeliniu varikliu.
2009
Pradėjome gaminti naujus šiuolaikiškus manevrinius lokomotyvus TEM TMH. Projektas apdovanotas Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medaliu.
2010
Kartu su partneriais tarptautinėje parodoje EXPO-1520 pristatėme naują pagamintą lokomotyvą TEM TMH.
2011
Pirmą kartą eksportavome pagamintą naują manevrinį lokomotyvą TEM TMH klientui į Estiją.
2012
Atlikome specializuotos sniego valymo mašinos SM-2 kapitalinį remontą, modernizaciją.
2013
2014
Eksportavome 5 vnt. naujų manevrinių lokomotyvų TEM TMH Estijos valstybinei kompanijai EVR Cargo AS.
Pagaminome naują mechanizuotą platformą skirtą geležinkelio iešmų transportavimui, šis gaminys neturi analogų Rytų Europoje.
Pristatėme naują dreziną skirtą kontaktinio tinklo remontui ir diagnostikai KTD tarptautinėje geležinkelio parodoje INNOTRANS-2014.
2015
Modernizavome keleivinį lokomotyvą TEP70M.
2017
Mūsų veiklos geografiją bei teikiamų paslaugų spektrą papildė Radviliškio prekinių vagonų depe atliekamos krovininių vagonų remonto paslaugos.
2018
Atlikome pirmąjį europinei (1435 mm) vėžei pritaikyto lokomotyvo TEM-2 remontą.
Nuo 2008 m. vykdomas TGM-4 modernizacijos projektas pelno pasitikėjimą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Klientų iš Ukrainos užsakymu modernizuotas lokomotyvas TGM4-2970 Lietuvos pramonininkų konfederacijos surengtame konkurse „Lietuvos metų gaminys 2018“ apdovanotas aukso medaliu.
Bendrovė taip pat pelnė „Sėkmingai dirbančios įmonės 2018“ vardą.
2019
Parengėme analogų neturintį TEM-2 modernizacijos projektą ir pradėjome įgyvendinimą.