Istorija

  • 1884

    Gruodžio 29 d. buvo įkurtas Vilniaus garvežių grąžos depas.

     

    1884

  • 1888

    Vilniaus garvežių grąžos depas buvo pervadintas į Vilniaus garvežių depą ir turėjo savo garvežių parką.

     

    1888

  • 1970

    Vilniaus garvežių depas buvo pervadintas į Vilniaus lokomotyvų depą, nes padidėjo šilumvežių  skaičius.

     

    1970

  • 2003

    Spalio 1 d. įsteigta UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas.

     

    2003

Pasiekimai

  • 2004

     

    Pirmieji Baltijos šalyse remotorizavome magistralinį lokomotyvą 2M62. 14D40 dyzelinis variklis buvo pakeistas į naują Kolomna Energy Service OU vidaus degimo variklį 5-26DG.01.

  • 2005

     

    Pirmieji Baltijos šalyse modernizavome magistralinį lokomotyvą 2M62. Modernizacijos metu sumontuotas CATERPILLAR gamybos vidaus degimo variklis, visiškai pakeisti visi mazgai ir komponentai, generatorius, kompresorius ir t.t.

  • 2006

     

    Modernizavome pirmą magistralinį lokomotyvą 2M62U Latvijos geležinkeliams.

    VLRD buvo suteikti tarptautiniai sertifikatai, patvirtinantys, kad bendrovėje įdiegta kokybės vadybos sistema atitinka LST EN ISO 9001:2001, o aplinkos apsaugos vadybos sistema – LST EN ISO 14001:2005 standartų reikalavimus.

  • 2007

     

    Pirmieji Baltijos šalyse atlikome manevrinio lokomotyvo ČME-3 modernizaciją su CATERPILLAR firmos vidaus degimo varikliu. Projektas pelnė Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį.

    Taip pat gavome AB “Lietuvos geležinkeliai“ nominaciją „2007 m. geriausia dukterinė akcinė bendrovė“.

  • 2008

     

    Pirmieji Baltijos ir NVS šalyse modernizavome manevrinį lokomotyvą TGM-4 su CATERPILLAR firmos dyzeliniu varikliu.

  • 2009

     

    Pradėjome gaminti naujus šiuolaikiškus manevrinius lokomotyvus TEM TMH. Projektas apdovanotas Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medaliu.

  • 2010

     

    Kartu su partneriais tarptautinėje parodoje EXPO-1520 pristatėme naują pagamintą lokomotyvą TEM TMH.

  • 2011

     

    Pirmą kartą eksportavome pagamintą naują manevrinį lokomotyvą TEM TMH klientui į Estiją.

  • 2012

     

    Atlikome specializuotos sniego valymo mašinos SM-2 kapitalinį remontą, modernizaciją.

  • 2013

     

    Pristatėme naujus manevrinius lokomotyvus TEM33TEM35 ir TEM LTH tarptautinėje geležinkelių parodoje EXPO-1520.

    Gavome Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį už naują pagamintą kelio mašiną AGRC-1200.

  • 2014

     

    Eksportavome 5 vnt. naujų manevrinių lokomotyvų TEM TMH Estijos valstybinei kompanijai EVR Cargo AS.

    Pagaminome naują mechanizuotą platformą skirtą geležinkelio iešmų transportavimui, šis gaminys neturi analogų Rytų Europoje.

    Pristatėme naują dreziną skirtą kontaktinio tinklo remontui ir diagnostikai KTD tarptautinėje geležinkelio parodoje INNOTRANS-2014.

  • 2015

     

    Modernizavome keleivinį lokomotyvą TEP70M.

  • 2017

     

    Mūsų veiklos geografiją bei teikiamų paslaugų spektrą papildė Radviliškio prekinių vagonų depe atliekamos krovininių vagonų remonto paslaugos.

  • 2018

     

    Atlikome pirmąjį europinei (1435 mm) vėžei pritaikyto lokomotyvo TEM-2 remontą.

    Nuo 2008 m. vykdomas TGM-4 modernizacijos projektas pelno pasitikėjimą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Klientų iš Ukrainos užsakymu modernizuotas lokomotyvas TGM4-2970 Lietuvos pramonininkų konfederacijos surengtame konkurse „Lietuvos metų gaminys 2018“ apdovanotas aukso medaliu.

    Bendrovė taip pat pelnė „Sėkmingai dirbančios įmonės 2018“ vardą.

  • 2019

     

    Parengėme analogų neturintį TEM-2 modernizacijos projektą ir pradėjome įgyvendinimą.