Įrengimai

 2008 – 2009 m. įgyvendiname el. mašinų remonto cecho rekonstrukcijos projektas

Nauji įrengimai padės įdiegti el. mašinų bare technologines ir organizacines naujoves: sumažės remonto operacijų laiko sąnaudos, sumažės rankinio darbo apimtys, pagerės atliekamo remonto kokybiniai rodikliai ir techniniai parametrai, sumažės iki minimumo gamybos broko, sutrumpės bendras elektros mašinų remonto laikas, sumažės energetinių resursų eikvojimas.

Šiuo metu jau įsigyta technologinė įranga:

  • Elektros mašinų inkarų kolektorių apdirbimo ir profilio formavimo staklės Betamatik 120S, gamintojas Rimac (Vokietija).
  • Elektros mašinų inkarų dinaminio balansavimo staklės HE40BU, gamintojas Schenck RoTec (Vokietija).
  • Universalus elektros mašinų testavimo įrenginys D15R, gamintojas Baker (JAV).
  • Įvykdėme viešojo pirkimo konkurso el. mašinų inkarų vakuuminio impregnavimo kompleksui įsigyti procedūras ir patvirtinome tiekėją – Meier Prozesstechnik (Vokietija).
  • Per 2008 – 2009 metus įgyvendinus el. mašinų remonto cecho rekonstrukcijos projektą, sugebėsime savo jėgomis remontuoti šiuo metu eksploatuojamų riedmenų elektros mašinas.

Investuojame į naujas technologijas

Nuolat atnaujiname pasenusią remonto įrangą ir darbus atliekame naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis.

Nuo 2005 m. įdiegėme ir įsigijome naują technologinę įrangą:

  • aširačių remonto ceche buvo pakeistos aširačių aptekinimo staklės į šiuolaikiškas stakles RAFAMET XUC 135, sumontuota indukcinė ratlankių kaitinimo įranga;
  • šilumvežių kapitalinio remonto ceche įrengta moderni plovimo mašina SAMPO ROSENLEVV SR-2.0, leidžianti greitai, kokybiškai ir švariai paruošti demontuotus šilumvežių mazgus ir agregatus tolesnei diagnostikai ir remontui;
  • įsigyta, sumontuota ir pradėta naudoti unikali Pabaltijo regione šilumvežių ekipažo svėrimo įranga SCHENCK, leidžianti tiksliai diagnozuoti aširačių ašinės apkrovos netolygumą. Po remontų atlikus važiuoklės pasvėrimo diagnostiką ir pagal jos rezultatus atlikus ekipažo pasvėrimo koregavimo darbus, iki minimumo sumažinamas aširačių bandažų dilimas ir šilumvežių ekipažinės dalies defektų kiekis;
  • vietoje susidėvėjusio traukos variklių keltuvo įrengtas naujas galingesnis keltuvas;
  • įsigytos elektros mašinų inkarų kolektorių apdirbimo ir profilio formavimo staklės Betamatik 120S;
  • elektros mašinų inkarų dinaminio balansavimo staklės HE40BU;
  • universalus mobilus elektros mašinų impulsinis testavimo įrenginys D15R;
  • įrengti nuotekų valymo įrenginiai;
  • ruošinių bare įsigytos pjovimo vandeniu staklės ir lakštų lankstymo staklės;
  • kapitalinio remonto cechuose įdiegta pusautomatinio suvirinimo ir plazminio pjaustymo įranga;
  • nupirkta ir įdiegta indukcinė guolių uždėjimo nuėmimo įranga;
  • bendrovės cechuose pakeista kėlimo – transportavimo įranga: pirmame ir ketvirtame cechuose modernizuoti 10 t galios ir 32 t galios, šeštame ceche naujai sumontuoti tiltinis 2 t galios ir pakabinamas 0,5 t galios kranai, o trečiame ceche – dyzelinių variklių 5-26DG.01 remontui sumontuotas 2 t galios kranas.

Ruošinių paruošimo baras

2005 m. buvo įsigytos firmos Bystronic pjovimo vandens srove staklės bei įrengtas ruošinių paruošimo baras. Šiomis staklėmis galime pjauti plokščias įvairių medžiagų detales, ne tik elementariais, bet ir ypač sudėtingais profiliais, kurių gamyba įprastais būdais užimtų daug laiko ir brangiai kainuotų. Įsteigus šį paruošimo barą, atsisakėme nemažai tarpinių operacijų detalių gamyboje, racionaliai perskirstėme gamybinius pajėgumus.