Remotorizacija

2004–2007 m. buvo remotorizuoti 2M62, M62 šilumvežiai juose sumontuojant naujus vidaus degimo variklius:

  • magistraliniai prekiniai lokomotyvai 2M62K, lokomotyvų remotorizacija atliekant kapitalinį remontą KR-1 pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį 14D40 į naujos konstrukcijos vidaus degimo variklį 5-26DG.01 (Rusija), atlikta 25 lokomotyvų remotorizacija (viso 50 lokomotyvų sekcijų);
  • magistraliniai prekiniai lokomotyvai M62K, lokomotyvų remotorizacija atliekant kapitalinį remontą KR-1 pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį 14D40 į naujos konstrukcijos vidaus degimo variklį 5-26DG.01 (Rusija), atlikta 16 lokomotyvų remotorizacija.
  • 2012 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ užsakymu dviems remotorizuotiems lokomotyvams M62KEOS – 1091 ir M62KEOS – 1181 buvo įrengti elektriniai – oriniai stabdžiai (EOS), taip pritaikant šiuos lokomotyvus važinėjimui keleiviniame eisme.