Modernizacija

2005 m. buvo modernizuotas pirmas 2M62 šilumvežis su CATERPILLAR firmos CAT 3500 klasės dyzeliniu varikliu. Nuo 2005 iki 2008 m. bendrovė modernizavo 29 šilumvežius. Vieno šilumvežio degalų sąnaudos sumažėjo iki 35% (t.y. vidutiniškai 300 t dyzelino per metus).

  • magistraliniai prekiniai lokomotyvai 2M62M, lokomotyvų modernizacija atliekant kapitalinį remontą KR-2 ir pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį 14D40 į šiuolaikinį vidaus degimo variklį Caterpillar CAT3512 - 1700 kW(JAV), atlikta 10 lokomotyvų modernizacija;
  • magistraliniai prekiniai lokomotyvai 2M62M, lokomotyvų modernizacija atliekant kapitalinį remontą KR-2 ir pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį 14D40 į šiuolaikinį vidaus degimo variklį Caterpillar CAT3512 – 2100 kW(JAV), atlikta 19 lokomotyvų modernizacija;
  • magistralinis prekinis lokomotyvas 2M62УС-0118, užsakovas Latvijos geležinkeliai, lokomotyvo modernizacija atliekant kapitalinį remontą KR-2 ir pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį 14D40 į šiuolaikinį vidaus degimo variklį Caterpillar CAT3516 – 2200 kW (JAV).

2007-2009 m. modernizuotas manevrinis šilumvežis ČME–3M su CATERPILLAR firmos dyzeliniu CAT3500 klasės varikliu. Šį projektą bendrovė įgyvendino kartu su partneriais iš Čekijos Respublikos įmone CZ LOKO, bendrovė modernizavo 22 šio tipo šilumvežius:

  • manevrinis lokomotyvas ČME-3M, modernizacija atliekant kapitalinį remontą KR-2 ir pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį K6S310RF į šiuolaikinį vidaus degimo variklį Caterpillar CAT3508 – 1455 kW(JAV), atlikta 5 lokomotyvų modernizacija;
  • manevrinis lokomotyvas ČME-3M, modernizacija atliekant kapitalinį remontą KR-2 ir pakeičiant morališkai pasenusį vidaus degimo variklį K6S310RF į šiuolaikinį vidaus degimo variklį Caterpillar CAT3512B – 993 kW(JAV), atlikta 17 lokomotyvų modernizacija.

2008 m. modernizuotas Latvijos įmonės ALPHA EKSPRESS manevrinis šilumvežis TGM4-2572 su Caterpillar firmos varikliu CAT 3508, kurio galingumas 600 kW. Šis projektas buvo atliktas kartu su Vokietijos įmone ZEPPELIN POWER SYSTEMS.

2009 m. išaugusioms Bendrovės manevravimo reikmėms modernizuotas nuosavas mažos galios dviašis manevrinis šilumvežis TGK-2 sumontuojant Švedijos įmonės VOLVO vidaus degimo dyzelinį variklį TAD951GE „VOLVO PENTA“, kurio galingumas 224 kW. Šios mažos galios serijos manevriniai šilumvežiai skirti manevravimo darbams pramonės įmonėse ir geležinkelio sistemoje, manevriniam darbui prie depo ir nedidelėse prekinėse stotyse, modernizuotas TGK2M-6012 lokomotyvas atlikdamasi tokį pat manevrinį darbą prie depo vietoje naudojamų manevrinių TEM2 šilumvežio per mėnesį sutaupo ~1500 l degalų.

2014 m. Ukrainos Dneprodzeržinskio metalurgijos kombinato užsakymu modernizuoti du TGM4 manevriniai lokomotyvai su Caterpillar firmos varikliu CAT 3508, kurio galingumas 600 kW.

Daugiau informacijos apie modernizuotus lokomotyvus rasite „Produktų“ skiltyje „MODERNIZUOTI LOKOMOTYVAI“.