Pasiekimai

2014 metais Bendrovė pristatys naują dreziną skirtą kontaktinio tinklo remontui ir diagnostikai KTD tarptautinėje geležinkelio parodoje INNOTRANS-2014

2014 metais Bendrovė pagamino naują mechanizuotą platformą skirtą geležinkelio iešmų transportavimui, šis gamins neturi analogų Rytų Europoje.

2014 metais Bendrovė eksportavo 5 vnt. naujų manevrinių lokomotyvų TEM TMH Estijos valstybinei kompanijai EVR Cargo AS.

2013 metais Bendrovė gavo Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį už naują pagamintą kelio mašiną AGRC-1200.

2013 metų Bendrovės apyvarta viršijo 200 mln. Lt, lyginant su rodikliais pirmais veiklos metais po įkūrimo padidėjimas viršija 5 kartus.

2013 metais Bendrovė pristatė naujus manevrinius lokomotyvus TEM33, TEM35 ir TEM LTH tarptautiniame geležinkelio salone EXPO-1520 Maskvoje.

2012 metais bendrovė atliko specializuotos sniego valymo mašinos SM-2 kapitalinį remontą modernizaciją

2011 metais Bendrovė pirmą kartą eksportavo pagamintą naują manevrinį lokomotyvą TEM TMH klientui į Estiją.

2010 metais Bendrovė kartu su partneriais UAB „TMHB“ pristatė naują pagamintą lokomotyvą TEM TMH Rusijos rinkai tarptautiniame geležinkelio salone EXPO-1520 Maskvoje

2009 metais Bendrovė pirmą kartą dalyvauja tarptautinėje geležinkelio technikos parodoje Lenkijoje TRAKO-2009.

2009 metais Bendrovė pradėjo gaminti naujus šiuolaikiškus manevrinius lokomotyvus serijos TEM TMH ir gavo Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį už šį gaminį.

2008 metais pirmi Baltijos ir NVS šalyse modernizavome manevrinį lokomotyvą TGM-4 Latvijos privačiai kompanijai.

2007 metais Bendrovė gavo AB “Lietuvos geležinkeliai“ nominaciją „2007 m. geriausia dukterinė akcinė bendrovė“.

2007 metais Bendrovė pirma Baltijos šalyse atliko manevrinio lokomotyvo ČME-3 modernizaciją už kurią pelnė Lietuvos pramoninkų konfederacijos aukso medalį.

2006 metais modernizavome pirmą magistralinį lokomotyvą 2M62U Latvijos geležinkeliams.

2005 metais – pirmieji Baltijos šalyse modernizavome magistralinį lokomotyvą 2M62, modernizacijos metu visiškai pakeisti visi mazgai ir komponentai, įskaitant vidaus degimo variklį, generatorių, kompresorių ir t.t.

2004 metais – pirmieji Baltijos šalyse remotorizavome magistralinį lokomotyvą 2M62 ir sumontavome jame naują vidaus degimo variklį 5-26DG.01